2013. október 26., szombat

Ami tegnap kimaradt: szekrény!

Nem voltam elégedett a tegnapi bejegyzéssel, tudtam, hogy írni akartam még valamiről, de csak ma jutott eszembe. Szekrények!

Egészen tegnapig bőröndből öltöztem, mert annyira hirtelen kellett megoldani az au pair-kérdést, és annyira nem tudta előre az Apuka sem, hogy ennyire hirtelen kell majd, hogy még nem volt ideje teljesen berendezni a szobámat, és egy árva fiókom sem volt. Ami a fiókokat illeti, most már van 6, beleértve ebbe az éjjeliszekrényemet is, plusz az egyiken van egy polc, amire persze a könyveim kerültek, meg egy akasztós, úgyhogy most már elfér a bőröndnyi+laptoptáskányi cuccom. Amely cucc egyébként nem tudom, hogyan fért bele az említett táskákba, szerintem Mary Poppins és Hermione Granger bűbáját használtam önkéntelenül, másképp lehetetlen. Amint kinyitottam a bőröndöt, és kicsit is keresgéltem benne, így festett:


Igen, az ott a tetején a görög sálam, nomádságom újabb ékes bizonyítékaként :P (De jó is volt, amikor az volt  biztos, hogy őszig nem fog esni, nem az, hogy valamikor a nap folyamán biztos fog... :P)

A szekrények összeszerelése külön móka volt - tudjátok, alapból az, de ha még két négy éven aluli is hátráltat segít, különösen kalandossá válik a dolog a sok hegyes, éles, sérülékeny, nehéz és elektromos dolog között. Azért valahogy csak megoldottuk (oké, nagyrészt az Apuka oldotta meg, aki iránt itt is kifejezem hálámat, pedig valószínűleg nem olvassa ezt), és tegnap a Kisasszony segítségével ki is pakoltam, ami azt eredményezte, hogy lassan felfogom: Angliába költöztem. Bőrönddel nem tűnik annyira hosszú távúnak a dolog, így most sokkal inkább eljut a tudatomig, hogy ez nem egy kéthetes projekt...

Nincsenek megjegyzések: