2013. október 19., szombat

Első benyomások: A hely és az időjárás

Hely alatt Ashbyt értem, ami Anglia kellős közepén található. Aki nem hisz abban, amit a külföldiek Angliáról gondolnak, azoknak ajánlom, látogassanak el ide, itt aztán van minden.

Fehérablakos téglaházak.
Park és benne kutyasétáltatók.
Iskolások egyenruhában.
Nők, akik azt mondják: "lovely to meet you". (Életemben másodjára hallottam valós párbeszédben a "lovely" szót.)
Sisakos rendőrök.
Minik.
Baloldali közlekedés, hadd üssük el a külföldit.
Használtruha-üzletek.
Udvarias pénztárosok.
A táblák szerint valahol még egy vár is!

És még biztos egy csomó minden, de most épp ennyi jut eszembe. Kivéve az időjárást, az most következik.

Tehát.

Pára az van bőven, Londonban olyan köd volt, amikor leszálltunk, hogy csak közvetlenül a föld fölött kezdtünk el látni valamit a környékből. De nemsokára kisütött a nap, akkor hirtelen jobb idő lett, mint otthon, és ez ki is tartott egy darabig - aztán hirtelen eső lett, aztán köd, és megtapasztaltam, miért van mindig esővédő a babakocsin. Valamelyik nap nem is tudtam eldönteni, esik-e, vagy csak sok a víz a levegőben, de valami azt súgja, hamarosan ez már nem fog izgatni.

Legközelebb pedig jön a legérdekesebb benyomás-bejegyzés: az emberek :)

2 megjegyzés:

Telena írta...

Az OMG! üdvözletét küldi :)) Csabi pedig megházasodott :D
(Nagyon szép volt az esküvő ;) )

Papusz írta...

Én is üdvözlöm őket :) Sajnálom, hogy az esküvőre már nem voltam otthon, biztos szép volt tényleg :) (amúgy is imádom az esküvőket :))