2013. október 25., péntek

Kalapok, bankok, környezetvédelem

Kalapok

Breaking news - miért hord kalapot a királynő? (vagyis Királynő, az újságban mindig nagy Q-val írják). Nos, az én alig néhány napos elméletem szerint azért, mert tudja, hogy ha süt a nap, abból még bármikor lehet eső, de olyan eső, amihez még szégyen esernyőt nyitni, viszont épp elég ahhoz, hogy minden nap hajat kelljen mosnia, ha nem akar hülyén kinézni. Én persze nem mosok minden nap hajat, különösen most, hogy már két napja (!) süt a nap (rövidebb szünetekkel), de szereznem kell egy kalapot.

Bankok

Vagyis csak egy bank, ahol ma megnyitottuk a számlámat. Életemben először láttam banki dolgozót, aki együtt nevetett az ügyfelével, és olyat is, aki nem mászott falra egy türelmetlen majdnem-négyévestől. Gazdasági szempontból: nem tudom, ti láttatok-e már olyat otthon (szóljatok, ha igen) a diákoknak való számlákon kívül, ami teljesen ingyen van - hát itt nekem most olyan lesz.
Nomád kalandor mivoltomat bizonyítja, hogy ezzel már három különböző ország három különböző bankjában, három különböző pénznemben van bankszámlám...

Környezetvédelem

Erről több napja akarok már írni, csak mindig volt más, amihez nem passzolt, ez meg már amúgy is vegyes-vágott bejegyzés. Itt, kérem, nem csak tanítják, hogy válogatni kell a szemetet, hanem csinálják is. Mindenki. Megvan, melyik fajta szemetet mikor szállítják el, milyen kukába/ládába/zsákba kell gyűjteni, és mindenki szelektál. A dobozokon/fakonokon/üvegeken/egyéb csomagolóanyagokon rajta van, miből vannak, és melyik kupacba valók. És úgy tűnik, nem halnak bele a népek ennyi odafigyelésbe...

Nincsenek megjegyzések: