2011. július 1., péntek

Váltás és 30 Day Song Challenge

Nos, váltottam, mert a blogolon hiányoltam dolgokat, de nem akarom szapulni, mégiscsak otthont adott pár éven keresztül.
Térjünk rá inkább a zenére: Kiscsillagtól megkaptam a 30 Day Song Challenge szabályait, gyűjtögetem is a számokat buzgón, és pakolom ki őket Twitterre. De ott nincs hely indokolni, sztorizni, estébé, úgyhogy, gondoltam, ide is bepakolom őket, hadd művelődjetek ;)

Day 1 - Your favorite song: Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven
Aki kicsit ismer, azt nem éri meglepetés, jó ideje rajongom már ezt a számot... Csuda, milyen profin össze van rakva, nem győzök csodálkozni rajta, mióta először hallottam... A klipet sajna nem lehet beágyazni (pedig tanulságos, tessék megnézni), úgyhogy most csak zene.



Day 2 - your least favorite song: Hevesi Tamás: Diadal
Remélem, senki nem akarja velem elhitetni, hogy ez nem idegesítő. Valaki azt írta hozzá kommentben, hogy "HIBÁTLAN", így, nagy betűvel - nos, neki sem hittem. De itt van, hallgassa, aki bírja:






Day 3 - A song that makes you happy: Kowalsky Meg A Vega - Otthon, édes otthon
No comment, elég hallani :)





Day 4 - A song that makes you sad: Indica - In Passing
Figyeljétek a szöveget.


Nincsenek megjegyzések: