2015. március 30., hétfő

Bariszezon

Calke kétségtelenül egyike a legkedvencebb helyeimnek a környéken, és annak, hogy ez így alakult, természetesen jó nagy szerepe volt a Kéktündérnek, aki szintén nagyon szereti. Nemrég (tegnap, de a bejegyzést későbbre ütemeztem, úgyhogy maradjunk annál, hogy nemrég) megint ott jártunk, most azért, mert kitört a bariszezon, tömegével születnek a ritka portlandi báránykák, ami pont olyan nagy, látogatócsalogató esemény a calke-i birtokon, mint máshol a hóvirágok. Nem vagyok eltájolt nagyvárosi liba, persze, láttam én már barit élőben, de ez mit sem változtat azon, hogy kis híján cukiságtúladagolást kaptam a sok kis piszkafa lábú barna szőrcsomó láttán. (Némelyikük még csak pár órája született!) Kár, hogy a barimán Sarah épp most utazott haza Hongkongba, és nem láthatta őket :)





Nincsenek megjegyzések: