2016. január 23., szombat

(Pótlásroham) Sarah-szülinap

(A hongkongi) Sarah decemberben volt 50 éves, és, bár eleinte ellenkezett, jól meg is ünnepeltük, először délelőtt a Bible study csoporttal, aztán este, egy naaagy közös vacsorával a kedvenc kantoni éttermében, a meashami Linkben. Legtöbben a Holy Trinityből voltunk, meg páran máshonnan, szép nagy, vidám társaság.

A menüt előre megkaptuk, és előre meg is írtuk, mit szeretnénk, de elhányódtak az e-mailjeink, úgyhogy KC, mármint a tulaj, szépen újra felvett és újra leírt minden rendelést, keményen küzdve a nevekkel. Engem például végig Emmának szólított, én meg az egyszerűség kedvéért ráhagytam, mindenki nagy derültségére. Ugyanakkor nagy-nagy dicséret jár neki azért, hogy első körben megjegyezte az összes nevet.

Az ünnepi menü képekben:




Én a előételnek a "Mini Plater"-t, főételnek "Bamboo Shoots & Water Chestnuts Chicken"-t (bambuszrügyes-sulymos/sulyomos? csirkét) választottam, a szokásos elven: próbáljak ki minél több mindent és lehetőleg valami egészen újat. Ezúttal nem nyertem - nem volt rossz, de nem is volt különösebben nagy szám, a mások tányérjából kóstolt falatok mind finomabbak voltak. Az viszont adott némi sikerélményt, hogy megtanultam pálcikával enni :)


A desszertről sajnos nincs képem, pedig izgalmas volt - az almáspite kínai újraértelmezése, a szokásos tészta helyett azzal a vékony, ropogós tésztával, amit úgy szeretünk a kínai konyhában - azt hívják wontonnak? én annak tippelném :P

És akkor még ott volt a torta, hogy biztos kidurranjunk, ezt az egyik szervező, Mo maga sütötte.


Szóval, határozottan jó kis este volt, és ha Meashamben jártok, ugorjatok be a Linkbe, megéri :)

Nincsenek megjegyzések: