2015. december 5., szombat

Poppy Appeal Concert

(Néha rádöbbenek, hogy olyan régen vagyok már itt, hogy vannak évente ismétlődő események, amik már nem jelentenek újdonságot.)

Az idei Poppy Appeal sokkal kellemesebb élmény volt, mint a tavalyi, és gondolkoztam egy darabig, hogy vajon miért. Aztán arra jutottam, hogy azért, mert a tavalyi pasas "konferálószövege" már-már háborús propagandának hangzott időnként, és kellemetlenül érintett, hogy az én országom en bloc gonosz. Idén viszont Adrian konferált, és persze, sorolt számokat meg történelmi tényeket, de a hősökre való emlékezésen volt a hangsúly, nem a háborún, ellenségeskedésen, nyírjuk-ki-a-másikat mentalitáson.

A hangverseny felépítése is más volt egy kicsit - nem keveredtek annyira a dudás meg a zenekari számok, mint tavaly, hanem gyakorlatilag elfeleztük a műsort - mindkét félidőt közös számmal kezdtük és zártuk, de ezen kívül a Seaforth Highlandersé volt az első félidő (míg mi a church hallban teáztunk), a miénk pedig a második. Adrian az angliai csata 75. évfordulójára alapozta a műsort, így leginkább ahhoz és a légierőhöz kapcsolódó darabokat játszottunk.


És nem is csak én éreztem magam jobban, mint tavaly - alighanem a közönség is, legalábbis úgy tippelem, hogy nem azért sírtak, mert annyira rosszak voltunk ;)








Nincsenek megjegyzések: