2014. február 3., hétfő

Szülinapok

Rendhagyó módon két bejegyzést is írok ma, mert holnap megint találkozom a Kéktündérrel, és valószínűleg lesz mit írni, ez meg már így is teljesen elvesztette az aktualitását, úgyhogy bepótlom gyorsan, mielőtt végleg eltűnik a süllyesztőben.

Az én szülinapomon nem volt nagy ünneplés, nyilván, egyébként is aznap indult Magyarországra az Apuka, vagyis aznap maradtam magamra a két rosszcsonttal, akik aznap különösen hisztis kedvükben voltak. Torta helyett pitét sütöttem a fonnyadófélben lévő almákból, amiket amúgy is meg kellett sütni, és azt eszegettük egész héten. Ajándékhegyek sem voltak, persze, de Mamiéktól jött egy képeslap valamikor pár nappal előtte vagy utána, és egyetlenegy nappal később a Tündér házaspár beállított egy csokor rózsával és egy doboz bonbonnal :)




A nyitott dobozos kép nem akart sikerülni, ezer bocsánat. Azért ajánlom mindenki figyelmébe a doboz feliratát - ez trüffeles-mousse-os válogatás ám! Most már tuti, hogy Tündérék tényleg tündérek, én biztos, nem meséltem még el nekik, hogy 12 éves korom óta minden évben trüffeltortát kérek, és hogy imádom a csokimousse-t :)

Ettől a pár apróságtól aztán napokra feldobódtam, mint ahogy karácsony előtt is minden piciségnek annyira örültem, mintha megkaptam volna a tejutat.

A Kisasszony szülinapja egy hétre az enyémre következett. Neki persze már sütöttem egy rendes tortát - mivel csokisat kért, hát miért ne trüffelt? Annál finomabb úgyse lehet semmi. Nem bírtam magammal, úgyhogy kakaós piskótát sütöttem hozzá, reszeltem narancshéjat a krémbe, és narancsdarabokat is tettem a rétegek közé. Osztatlan sikert aratott, úgyhogy igyekszem nem elfelejteni :)


Nincsenek megjegyzések: