2013. január 12., szombat

Színes hétköznapok 5.

Január 10.

A szakácssuliban összeismerkedtem egy Dalma nevű leányzóval, úgyhogy most már nem ültem olyan kukán, mint az első alkalommal - tudom, a kapcsolatok kezdeményezését még gyakorolnom kell, de mindegy :P És a vonatom sem késett, és a metró sem gyulladt ki :)

Január 11.

Lujó elvitt ebédelni egy Royal nevű helyre, ahol aztán degeszre ettük magunkat, és szerintem őrületbe kergettem szegényt a vendéglátósmegjegyzéseimmel :P Pedig tényleg jó kis hely volt, olyan egy-óra-alatt-annyit-eszel-amennyit-akarsz-féle, és finom is volt minden, amire volt gyomorkapacitásom (bár a mandarinos csokikockát nem nagyon rakták tele mandarinnal, és nem szeretem a művirágokat).

Január 12.

Sok-sok kedves-aranyos ember köszöntött fel, merthogy szülinapom van, és az volt a legjobb az egészben, hogy idén lemorzsolódtak azok, akik az utcán nem köszönnek. Úgyhogy mindenkinek örültem, és itt is köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám :) (Külön mókás volt Spiro magyar köszöntője :))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog Születésnapot! :)

Papusz írta...

Köszönöm :)