2013. január 7., hétfő

Színes hétköznapok 3.

Nevessetek ki, ha akartok, de néha még mindig jól esik egy-egy Avril-szám, és a mai kisszínes is az lesz, egy olyan, ami ma szembejött velem a YouTube-on, és aminek már régen is szerettem a szövegét. Azért sorolom ide, értsd: veszem eseményszámba, mert nem kerestem, csak úgy előkerült az ajánlott videók között. A videó alá bemásolom a szöveget is, angolul tudók előnyben. (Találtam ugyan egy magyarszöveges videót, de annyira rettenetes a fordítás, hogy inkább nem égetem vele magam.)



Ui.: Kaptam képeslapot is, de azt majd akkor teszem fel, ha a nagymamám lefordítja nekem az orosz szöveget a hátulján, hátha az is jópofa.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez milyen izgalmas, hogy akár olyan nyelven is kaphatsz üzenet, ami kifejezetten ritka, és akkor eltart egy darabig, amíg dekódolod az üzenetet :)

Papusz írta...

Igen, ez még izgalmasabbá teszi az egészet :)