2015. november 8., vasárnap

Musicalek Ibstockban

Hurrá, Ibstock, hurrá, Palace! Hurrá, nem halljuk a fákat! Hurrá, nincs levegő!

De ne szaladjunk ennyire előre.

Az előző hangverseny után, az előző szezon végén és az új szezon elején valahogy úgy alakult, hogy alig jutottam el próbára. Hol otthon voltunk Magyarországon, hol Mr Rochester dolgozott, és így történt, hogy akkor láttam először az Ibstocki koncert anyagát, amikor két héttel a nagy nap előtt szégyenkezve bekullogtam próbára. Az az egy szerencsém volt, hogy musicalrészleteket játszottunk, nagy részüket ismertem, és így két próbával a hátam mögött is viszonylag megvalósítható volt a dolog, bár jó ideje számoltam olyan odaadással az ütemeket, mint akkor. Ehhez persze jöttek a Palace imádnivaló tulajdonságai, amiket már tavaly is agyondicsértem, meg hogy nem volt Matt, és márkész is volt a fergeteges hangulat. Ennek ellenére sem sikerült rosszul, tényleg nem, sőt.










Nincsenek megjegyzések: