2016. április 4., hétfő

Confirmation

Január 17-én (igen, még mindig csak itt tartok, kaotikus hetek, meg ilyesmi) eljött a nap, amire aztán végképp nem számított senki nem is olyan sokkal ezelőtt: az anglikán egyház teljes jogú tagja lettem. Ez most nem a Trinityben történt, mint a keresztelőm, hanem a közeli Blackfordby kicsi, jól megtömött templomában. Nem merem részletesen leírni a dolgok menetét, mert még mindig borzasztó suta a magyar szókincsem a témában, úgyhogy csak annyit, hogy bár nem mozgatta meg úgy az érzéseimet, mint a keresztelő, sokkal inkább éreztem a súlyát, mert sokkal formálisabb volt az egész, na meg az sem mindegy, hogy nem kisebb személy kell a levezényléséhez, mint egy püspök - a mi esetünkben csak megbízott, ő az, íme:



A kép után aligha meglepő, ha közlöm, hogy nem ijesztően komoly én-vagyok-a-jani a bácsi, sőt, nagyon is barátságos, és remek a humora. Ráadásul okos dolgokat beszélt :)

Zárásképp itt egy kép rólam is, ezt az egyet kaptam, kedves húgocskám szerint pont olyan, mint az ovis ballagásunkon készült képek.


Nincsenek megjegyzések: